Domov O strani

O strani

Namen

Namen spletne strani je za razširjanje in poučevanje učiteljev in študentov na Danskem uporabljati GeoGebra. Najdete ključne vodnike, povezave in nekaj video vodiči. Vse na strani se lahko uporabljajo pri učenju in pripravi, kot tudi sklicevanje na končnem pregledu (jf. Obvestilo vzorec ni mogoče komunicirati. To ne more biti tukaj sitet!).

Avtorske pravice

Si lahko preberete na splošna pravila o avtorskih pravicah www.infokiosk.dk

Povezovanje na vsebino in strani na ggbkursus.dk
Vi ste lahko ustvari globoke povezave do delovnih mest ali strani besedila, dokler se sklicuje na www.ggbkursus.dk.

Kopiere og lave kopi af tekst fra ggbkursus.dk
Det er ne tilladt at kopiere hele tekster fra www.ggbkursus.dk til egen eller andres hjemmeside(r) - Tudi če se sklicuje na www.ggbkursus.dk. Tukaj morate ponudbo in se nanašajo na preostali članek na www.ggbkursus.dk med et link.

Kontaktirajte me za dovoljenje, Če želite uporabiti besedila iz druge namene.

Brug af Cookies

En cookie er en fil, som lægges på din computer eller andet IT udstyr. Den gør det muligt at genkende din computer, og samle information om, hvilke sider og funktioner, der besøges med din browser. Men cookies kan ikke se, hvem du er, hvad du hedder, hvor du bor eller om computeren bruges af en eller flere personer. Den kan heller ikke sprede computervirus eller andre skadelige programmer.

Hjemmesiden her bruger cookies til bl.a. at lave statistik. Dermed kan indholdet bedre målrettes og skabe en bedre oplevelse for brugeren af sitet.

Du kan læse mere om cookies på erhvervsstyrelsen.dk/cookies.

Za

Troels Christensen

Jeg er ansat som adjunkt på læreruddannelsen i Jelling, hvor jeg underviser i matematik. Jeg har tidligere været pædagogisk konsulent i matematik og tysk hos UCL ved Center for Undervisningsmidler (CFU) V Vejle in Odense. Jeg har også været lærer i udskolingen (7.-9. razred) na Lyshøjskolen v Kolding. Jeg ejer og driver bl.a. hjemmesiderne www.lærklokken.dk og www.iundervisning.dk, ggbkursus.dk. Zagovarjam, da učenje bi morala biti lahko dostopna in čim brezplačno.