ມັນເປັນໄປໄດ້ທີ່ຈະສ້າງສັດງ່າຍດາຍໃນ GeoGebra. ຄູ່ມືນີ້ອະທິບາຍ, ວິທີທີ່ທ່ານສາມາດໄດ້ຮັບການດັ່ງກ່າວເປັນການ sail ສຸດເປັນຄື້ນຊີນ.
ໄດ້ແນວໃດ?
- ທໍາອິດຊອກຫາ, om du vil vise akser og gitter. ມັນບໍ່ແມ່ນມີຄວາມຈໍາເປັນ.
ຂຽນຄໍາ sliders
- Indsæt skyder a og indtast 0, 5 , 0.01
- Indsæt skyder b og indtast 0.01 , 2*PI , 0.01 (ສັງເກດເຫັນວ່າມີມູນຄ່າສູງສຸດຈະອັດຕະໂນມັດ)
- Indsæt skyder h og indtast x(ມູມ[1]) , x(ມູມ[2]) , 0.01
- Indsæt skyder k og indtast 0 , 2 , 0.01
- Indsæt skyder t og indtast 0 , 2PI / b , 0.01 – kun stigende (ສັງເກດເຫັນວ່າການປ່ຽນແປງ 2pi / b)
- Indsæt skyder α som vinkel med standardindstillingerne.
ແຕ້ມຫນ້າທີ່ແລະຈຸດ
- ຂຽນໃນພາກສະຫນາມກອບໄດ້
ບາບ * ເປັນ(ຂ(x t))
- Skriv i inputfeltet punktet
= P(h,f(h))
ສະແດງກິ່ງງ່າຮູບພາບ
- ສະແດງກິ່ງງ່າຮູບພາບ, ທ່ານຕ້ອງການຈະເປັນດັ່ງກ່າວ. ທ່ານສາມາດນໍາໃຊ້ຮູບພາບ, ສະແດງຢູ່ທາງລຸ່ມຂອງຫນ້າ.
- Find midten af bunden af billedet ved at trykke på
og derefter på punkt A og punkt B.- ເພື່ອສະແດງກິ່ງງ່າຮູບພາບສາມາດເຮັດໄດ້ໃນຫຼາຍວິທີ.
- ຖ້າຫາກວ່າມີແລ້ວ 2 punkter forneden, ດັ່ງນັ້ນທ່ານສາມາດຊອກຫາເຂົາເຈົ້າດ້ວຍການພິມດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້ໃນແຈພາກສະຫນາມກອບ[ Image1, 1], ມູມ[ picture1, 2]
- ຂະຫຍາຍ(Multiplicér) ຮູບພາບ
med faktor k ved at trykke på billedet og billedets midtpunkt (ຈຸດ C), ແລະຫຼັງຈາກນັ້ນຂຽນ K. - Drej billedet
omkring midtpunkt med værdien α ved at trykke på billedet (ມັນຄູນ) ແລະຫຼັງຈາກນັ້ນຈຸດໃຈກາງ (ຈຸດ C). - ຂຽນຄໍາ vector ການນໍາໃຊ້. vector ລະຫວ່າງ 2 ຈຸດ
ຢູ່ 2 punkter billedets midtpunkt (ຈຸດ C) ແລະ punktet P. - Parallelforskyd billedet vha. ເຄື່ອງມື
og derefter trykke på billedet og den vektor, ເຊິ່ງໄດ້ເຮັດໃຫ້ກ່ອນຫນ້ານັ້ນ. - ເຊື່ອງການຮູບພາບຕ່າງໆແລະອື່ນໆ, ທີ່ບໍ່ສາມາດເຫັນໄດ້
- ສະແດງກິ່ງງ່າຕັ້ງໂດຍນໍາໃຊ້. ເຄື່ອງມື
i punktet P og derefter grafen for funktionen f(x) - ປະເພດດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້ຢູ່ໃນພາກສະຫນາມກອບໄດ້
α = atan(f(h))
ສັດ
- Nu skal du bare højreklikke på skyder h og vælge ‘Tænd animation’.
ດັ່ງກ່າວ pirate