Ngarep 3. Bisa paling Construction saka segi telu mung nggunakake. Bunderan

Construction saka segi telu mung nggunakake. Bunderan

Konstruktion af trekant alene vha. cirkler

Sampeyan bisa mbangun sing segitiga nggunakake mung bunderan (Ing bunder iku mangkono, minangka cocok).

  1. Pencet ngubengi metu saka tengah lan radius .
  2. Tutul pad gambar ing titik kasebut, dadi segi telu siji pojok (punkt A).
  3. Ketik, dawa ing sisih siji kudu. (tuladha = 4)
  4. Ing bunder, kang nganti bubar wis metu, saiki sampeyan kudu pencet maneh (ing cirkelperiferien) (punkt B).
  5. Ketik, hvor lang den anden side skal være. (tuladha = 5)
  6. I det første punkt, sing digawe, saiki sampeyan kudu pencet kanggo wektu suwene.
  7. Ketik, hvor lang den sidste side skal være. (tuladha = 3)
  8. Ing, bunder kanthi radius 3 lan bunder karo radius 5 ketemu, er det sidste punkt i trekanten.
  9. Markér dette punkt vha. -tombol kanthi mencet persimpangan saka 2 Bunderan.
  10. Nu skal du bare bruge -knappen til at lave linjerne mellem punkterne, supaya entuk segitiga.

Tips!

  1. Sampeyan bisa mindhah huruf kanthi nyeret ing -alat.
  2. Du kan omdøbe ved at højreklikke på punktet og vælge ‘omdøb’. Banjur ketik, hvad punktet skal hedde.

 

Previous article Rullemenuer
Next article Nbangun polygon umume
Jeg er ansat som adjunkt på læreruddannelsen i Jelling, hvor jeg underviser i matematik. Jeg har tidligere været pædagogisk konsulent i matematik og tysk hos UCL ved Center for Undervisningsmidler (CFU) ing Vejle lan Odense. Jeg har også været lærer i udskolingen (7.-9. Kelas) ing Headlamp Kolding. Jeg ejer og driver bl.a. hjemmesiderne www.lærklokken.dk og www.iundervisning.dk, ggbkursus.dk. Aku pengacara, sing learning ngirim bakal gampang diakses lan okehe gratis pangisian daya.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.