Home 3. Jista aktar Konstruktion og ændring off rombe VHA. skyder

Konstruktion og ændring off rombe VHA. skyder

Konstruktion og ændring af rombe vha. skyder

F'dan l-eżempju, int ser konstuere rhombus, iżda l-prinċipju madwar sliders jistgħu jintużaw f'ħafna kuntesti oħra.

Id-definizzjoni ta 'djamant:

  • A rhombus huwa parallelogram, fejn erba 'naħat ta' tul ugwali.
  • A djamant hija kkaratterizzata minn, at de modstående vinkler er lige store.
  • Id-djagonali huma perpendikulari għal xulxin.

Istruzzjonijiet:

  1. Agħfas Slider-buttuna fil-Tools Menu.
  2. Imbagħad agħfas il-kuxxinett tpinġija.
  3. Issa ġejja l-menu ġej.
    Skyder-menu-interval
  4. Hawnhekk inti tista 'taġġusta l-intervall li jisparaw a.
  5. Bidla tiegħi. li 0 u max li 10.
  6. Rimja hija l-tul tal-ġenb. Tista 'tbiddel l-isem li “Tul tal-ġenb”.
  7. Il-menu għandha issa teżamina bħal dan:
    Skyder-menu-sidelængde
  8. Nu skal vi konstruere sidelængden i romben. Det gøres ved at bruge værktøjet “Segment b'tul mogħtija” użu. Segment b'tul mogħtija-buttuna.
  9. Agħfas Segment b'tul mogħtija-buttuna.
  10. Agħfas il-kuxxinett tpinġija.
  11. Ikteb “Tul tal-ġenb” bħala tul:
    Segment b'tul mogħtija - Tul tal-ġenb
  12. Agħfas “Applika”.
  13. Inti issa mibnija segment AB.
  14. Agħfas Maħlul-buttuna. (Escape shortcut)
  15. Iġbed “ċirku” l-slider “Tul tal-ġenb” u ara, dak li jiġri għall-segment linja AB.
  16. Issa għandek bżonn biex jinbena rimja ġdida
  17. Agħfas Slider-buttuna fil-Tools Menu.
  18. Imbagħad agħfas il-kuxxinett tpinġija.
  19. Issa ġejja l-menu ġej:
    Skyder-menu-interval-b
  20. Agħżel “Angolu”.
  21. Jinbidel l-isem li “Angolu”
  22. Bidla max li 90 gradi.
  23. Il-menu għall-slider għandu look like dan:
    Skyder-menu-interval-b-vinkel0-90
  24. Agħfas “Applika”.
  25. Nu skal du konstruere vinklen vha. Vinkel med given størrelse-buttuna.
  26. Agħfas Vinkel med given størrelse-buttuna.
  27. Agħfas punktet B.
  28. Agħfas punktet A.
  29. Issa hemm menu.
  30. Ikteb “Angolu” jismu (Jitħassarx l- 45 gradi)
  31. Issa l-menu look like dan:
    Vinkel med given størrelse - Angolu
  32. Agħfas “OK”.
  33. Agħfas Maħlul-buttuna. (Escape shortcut)
  34. Iġbed “ċirku” l-slider “Angolu” u ara, dak li jiġri għall-angolu.
  35. Agħżel Segment bejn żewġ punti-għodda.
  36. Tryk på A og derefter B’. (Læg mærke til at der står B’. Ppronunzjata “Marka B”)
  37. It-tpinġija għandha tfittex. bħal dan id-dritt issa:
    Rombe-konstruktion-Del1
  38. Issa għandek bżonn biex jinbena l-imgħoddi 2 naħat tal-djamant.
  39. Agħfas “Parallel linje” Parallel linje-buttuna.
  40. Tryk på linjen AB’.
  41. Tryk på punktet B.
  42. Tryk på linjen AB.
  43. Tryk på punktet B’.
  44. Tryk på værktøjet “Skæringer mellem 2 objekter”Skæringer mellem 2 objekter-buttuna.
  45. Tryk på de 2 nye parallelle linjer.
  46. Nu er punktet C konstrueret.
  47. Agħfas Maħlul-buttuna. (Escape shortcut)
  48. I Algebra-vinduet kan du nu se de 2 nye linjer c og d:
    Vis linjer
  49. Tryk på de 2 blå cirkler, så de bliver hvide.
    Skjul linjer
  50. Nu er linjerne skjult.
  51. Konstruer sidste sider vha. għodda “Segment b'tul mogħtija” użu. Segment b'tul mogħtija-buttuna.
  52. Tegningen skulle nu gerne se sådan ud:
    Rombe-konstruktion-Del2
  53. Prøv nu at trække i skyderne “Angolu” u “Tul tal-ġenb”.

 

Previous article Arrotondament deċimali
Next article Kostruzzjoni tal-iżòxxile trijanglu
Jeg er ansat som adjunkt på læreruddannelsen i Jelling, hvor jeg underviser i matematik. Jeg har tidligere været pædagogisk konsulent i matematik og tysk hos UCL ved Center for Undervisningsmidler (CFU) fl Vejle u Odense. Jeg har også været lærer i udskolingen (7.-9. klassi) fuq Lyshøjskolen fil Kolding. Jeg ejer og driver bl.a. hjemmesiderne www.lærklokken.dk og www.iundervisning.dk, ggbkursus.dk. I avukat, li t-tagħlim għandhom ikunu aċċessibbli faċilment u kemm jista 'jkun mingħajr ħlas.