Domov 3. Lahko najbolj Gradnja in sprememba diamant uporabo. ustrelil

Gradnja in sprememba diamant uporabo. ustrelil

Konstruktion og ændring af rombe vha. skyder

Včasih sem til dette du eksempel KOMMERS konstuere en rombe, omkring princippet skydere moški Kan Bruges i mange Andre sammenhænge.

Definitionen af ​​en rombe:

  • Romb je paralelogram, kjer je na vseh štirih straneh enako dolgi.
  • Diamant je značilna, da so nasprotni koti enaki.
  • Diagonali sta pravokotni ena na drugo.

Navodila:

  1. Pritisnite Slider-gumb v meniju Orodja.
  2. Pritisnite risba pad.
  3. Zdaj prihaja naslednji meni.
    Slider-menu-interval
  4. Tukaj lahko prilagodite interval za streljanje a.
  5. Spreminjanje moja. za 0 in največ do 10.
  6. Ustreli je stranska dolžina. Lahko spremenite ime “Stranska dolžina”.
  7. Meni je zdaj videti takole:
    Skyder-menu-sidelængde
  8. Nu skal vi konstruere sidelængden i romben. Det gøres ved at bruge værktøjet “Segment z dano dolžino” uporabo. Segment z dano dolžino-Gumb.
  9. Pritisnite Segment z dano dolžino-Gumb.
  10. Pritisnite risba pad.
  11. Napiši “Stranska dolžina” kot dolžino:
    Segment z dano dolžino - Stranska dolžina
  12. Pritisnite “Uporabi”.
  13. Zdaj ste zgrajena odseka AB.
  14. Pritisnite Gnojevke-Gumb. (Bližnjica Escape)
  15. Potegnite “Krog” Drsnik “Stranska dolžina” in glej, kaj se dogaja z daljico AB.
  16. Zdaj boste morali zgraditi nov poganjek
  17. Pritisnite Slider-gumb v meniju Orodja.
  18. Pritisnite risba pad.
  19. Zdaj prihaja naslednji meni:
    Skyder-menu-interval-b
  20. Izberite “Kota”.
  21. Spremenite ime na “Kota”
  22. Spremenite MAX do 90 stopinj.
  23. Meni za drsniku mora videti takole:
    Skyder-menu-interval-b-vinkel0-90
  24. Pritisnite “Uporabi”.
  25. Nu skal du konstruere vinklen vha. Kot podane velikosti-Gumb.
  26. Pritisnite Kot podane velikosti-Gumb.
  27. Pritisnite punktet B.
  28. Pritisnite punktet A.
  29. Zdaj je meni.
  30. Napiši “Kota” named (Neizbrisljiva 45 stopinj)
  31. Zdaj bi meni izgleda takole:
    Kot podane velikosti - Kota
  32. Pritisnite “OK”.
  33. Pritisnite Gnojevke-Gumb. (Bližnjica Escape)
  34. Potegnite “Krog” Drsnik “Kota” in glej, Kaj se zgodi s kotom.
  35. Izberite Segment med dvema točkama-Orodje.
  36. Tryk på A og derefter B’. (Læg mærke til at der står B’. Izrazita “B blagovne znamke”)
  37. Risba mora izgledati. kot je to zdaj:
    Rombe-konstruktion-Del1
  38. Zdaj boste morali zgraditi preteklost 2 plati diamanta.
  39. Pritisnite “Vzporedno linje” Vzporedno linje-Gumb.
  40. Tryk på linjen AB’.
  41. Tryk på punktet B.
  42. Tryk AB på linjen.
  43. Tryk på punktet B’.
  44. Tryk på værktøjet “Skæringer Mellem 2 objekter”Skæringer Mellem 2 objekter-Gumb.
  45. Tryk på de 2 NYE parallelle linjer.
  46. Nu er punktet C konstrueret.
  47. Pritisnite Gnojevke-Gumb. (Bližnjica Escape)
  48. Algebra I-VINDUET du Kan nu bo skupina De 2 NYE linjer c og d:
    Vis linjer
  49. Tryk på de 2 Blå cirkler, SA de bliver Hvide.
    Skjul linjer
  50. Nu er linjerne Skjult.
  51. Konstruer sidste sider vha. Orodje “Segment z dano dolžino” uporabo. Segment z dano dolžino-Gumb.
  52. Tegningen vesel, da je Sadan in nu skulle:
    Rombe-konstruktion-Del2
  53. Nu dokazi trække i skyderne “Kota” in “Stranska dolžina”.

 

Previous article Afrunding af DECIMAL
Next article Gradnja enakokrakega trikotnika
Jeg er ansat som adjunkt på læreruddannelsen i Jelling, hvor jeg underviser i matematik. Jeg har tidligere været pædagogisk konsulent i matematik og tysk hos UCL ved Center for Undervisningsmidler (CFU) V Vejle in Odense. Jeg har også været lærer i udskolingen (7.-9. razred) na Lyshøjskolen v Kolding. Jeg ejer og driver bl.a. hjemmesiderne www.lærklokken.dk og www.iundervisning.dk, ggbkursus.dk. Zagovarjam, da učenje bi morala biti lahko dostopna in čim brezplačno.