ຫນ້າ​ທໍາ​ອິດ 4. ຊ່ຽວ​ຊານ ສ້າງ​ສັດ​ຂອງ sailing ດັ່ງ​ກ່າວ​ກ່ຽວ​ກັບ​ຄື້ນ​ຊີນ​ໄດ້

ສ້າງ​ສັດ​ຂອງ sailing ດັ່ງ​ກ່າວ​ກ່ຽວ​ກັບ​ຄື້ນ​ຊີນ​ໄດ້

Lav animation af skib som sejler på sinusbølge

ມັນ​ເປັນ​ໄປ​ໄດ້​ທີ່​ຈະ​ສ້າງ​ສັດ​ງ່າຍ​ດາຍ​ໃນ GeoGebra. ຄູ່​ມື​ນີ້​ອະ​ທິ​ບາຍ, ວິ​ທີ​ທີ່​ທ່ານ​ສາ​ມາດ​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ດັ່ງ​ກ່າວ​ເປັນ​ການ sail ສຸດ​ເປັນ​ຄື້ນ​ຊີນ.

ໄດ້​ແນວ​ໃດ​?

  1. ທໍາ​ອິດ​ຊອກ​ຫາ, om du vil vise akser og gitter. ມັນ​ບໍ່​ແມ່ນ​ມີ​ຄວາມ​ຈໍາ​ເປັນ.

    ຂຽນ​ຄໍາ sliders

  2. Indsæt skyder a og indtast 0, 5 , 0.01
    Animation-skyder-a
  3. Indsæt skyder b og indtast 0.01 , 2*PI , 0.01 (ສັງ​ເກດ​ເຫັນ​ວ່າ​ມີ​ມູນ​ຄ່າ​ສູງ​ສຸດ​ຈະ​ອັດ​ຕະ​ໂນ​ມັດ)
    Animation-skyder-bAnimation-skyder-b-ændret
  4. Indsæt skyder h og indtast x(ມູມ[1]) , x(ມູມ[2]) , 0.01
    Animation-skyder-h
  5. Indsæt skyder k og indtast 0 , 2 , 0.01
    Animation-skyder-k
  6. Indsæt skyder t og indtast 0 , 2PI / b , 0.01 – ພຽງ​ແຕ່​ການ​ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ (ສັງ​ເກດ​ເຫັນ​ວ່າ​ການ​ປ່ຽນ​ແປງ 2pi / b)
    Animation-skyder-tAnimation-skyder-t-ændretAnimation-skyder-t-animation
  7. Indsæt skyder α som vinkel med standardindstillingerne.
    Animation-skyder-α

    ແຕ້ມ​ຫນ້າ​ທີ່​ແລະ​ຈຸດ

  8. ຂຽນ​ໃນ​ພາກ​ສະ​ຫນາມ​ກອບ​ໄດ້
    ບາບ * ເປັນ(ຂ(x   t))
  9. Skriv i inputfeltet punktet
    = P(h,f(h))

    ສະ​ແດງ​ກິ່ງ​ງ່າ​ຮູບ​ພາບ

  10. ສະ​ແດງ​ກິ່ງ​ງ່າ​ຮູບ​ພາບ, ທ່ານ​ຕ້ອງ​ການ​ຈະ​ເປັນ​ດັ່ງ​ກ່າວ. ທ່ານ​ສາ​ມາດ​ນໍາ​ໃຊ້​ຮູບ​ພາບ, ສະ​ແດງ​ຢູ່​ທາງ​ລຸ່ມ​ຂອງ​ຫນ້າ.
  11. Find midten af bunden af billedet ved at trykke på Midpoint ຫຼື​ສູນ og derefter på punkt A og punkt B.
    1. ເພື່ອ​ສະ​ແດງ​ກິ່ງ​ງ່າ​ຮູບ​ພາບ​ສາ​ມາດ​ເຮັດ​ໄດ້​ໃນ​ຫຼາຍ​ວິ​ທີ.
    2. ຖ້າ​ຫາກ​ວ່າ​ມີ​ແລ້ວ 2 punkter forneden, ດັ່ງ​ນັ້ນ​ທ່ານ​ສາ​ມາດ​ຊອກ​ຫາ​ເຂົາ​ເຈົ້າ​ດ້ວຍ​ການ​ພິມ​ດັ່ງ​ຕໍ່​ໄປ​ນີ້​ໃນ​ແຈ​ພາກ​ສະ​ຫນາມ​ກອບ[ Image1​, 1], ມູມ[ picture1​, 2]
  12. ຂະ​ຫຍາຍ(Multiplicér) ຮູບ​ພາບ Multiplicér objekt om punkt med faktor med faktor k ved at trykke på billedet og billedets midtpunkt (ຈຸດ C), ແລະ​ຫຼັງ​ຈາກ​ນັ້ນ​ຂຽນ K.
  13. Drej billedet Rotate ຈຸດ​ປະ​ສົງ​ຈຸດ​ປະ​ມານ​ໂດຍ​ມຸມomkring midtpunkt med værdien α ved at trykke på billedet (ມັນ​ຄູນ) ແລະ​ຫຼັງ​ຈາກ​ນັ້ນ​ຈຸດ​ໃຈ​ກາງ (ຈຸດ C).
  14. ຂຽນ​ຄໍາ vector ການ​ນໍາ​ໃຊ້. vector ລະ​ຫວ່າງ 2 ຈຸດ vector ລະ​ຫວ່າງ 2 ຈຸດ ຢູ່ 2 punkter billedets midtpunkt (ຈຸດ C) ແລະ punktet P.
  15. Parallelforskyd billedet vha. ເຄື່ອງ​ມື Parallelforskyd objekt med faktorog derefter trykke på billedet og den vektor, ເຊິ່ງ​ໄດ້​ເຮັດ​ໃຫ້​ກ່ອນ​ຫນ້າ​ນັ້ນ.
  16. ເຊື່ອງ​ການ​ຮູບ​ພາບ​ຕ່າງໆ​ແລະ​ອື່ນໆ, ທີ່​ບໍ່​ສາ​ມາດ​ເຫັນ​ໄດ້
  17. ສະ​ແດງ​ກິ່ງ​ງ່າ​ຕັ້ງ​ໂດຍ​ນໍາ​ໃຊ້. ເຄື່ອງ​ມື ຕັ້ງ i punktet P og derefter grafen for funktionen f(x)
  18. ປະ​ເພດ​ດັ່ງ​ຕໍ່​ໄປ​ນີ້​ຢູ່​ໃນ​ພາກ​ສະ​ຫນາມ​ກອບ​ໄດ້
    α = atan(f(h))

    ສັດ

  19. Nu skal du bare højreklikke på skyder h og vælge ‘Tænd animation’.

 

ດັ່ງ​ກ່າວ pirate

[wpfilebase tag=file id=12 /]

 

ໄດ້​ຮັບ applet ໃນ GeoGebratube.org

www.geogebratube.org/material/show/id/59535