Baile 4. Saineolaithe Cruthaigh beochan ar an seoltóireacht long ar an tonn Sín

Cruthaigh beochan ar an seoltóireacht long ar an tonn Sín

0
Lav animation af skib som sejler på sinusbølge

Is féidir a chruthú beochan simplí i GeoGebra. Míníonn an treoir seo, conas is féidir leat a fháil ar long a seol ar tonn Sín.

Conas?

  1. Gcéad dul síos a fháil amach, om du vil vise akser og gitter. Ní gá.

    Barraí Sleamhnáin Ionsáigh

  2. Indsæt skyder a og indtast 0, 5 , 0.01
    Animation-skyder-a
  3. Indsæt skyder b og indtast 0.01 , 2*pi , 0.01 (faoi ​​deara go mbeidh an t-uasluach go huathoibríoch)
    Animation-skyder-bAnimation-skyder-b-ændret
  4. Indsæt skyder h og indtast x(Cúinne[1]) , x(Cúinne[2]) , 0.01
    Animation-skyder-h
  5. Indsæt skyder k og indtast 0 , 2 , 0.01
    Animation-skyder-k
  6. Indsæt skyder t og indtast 0 , 2pi / b , 0.01 – ach ag méadú (faoi ​​deara go bhfuil athruithe 2pi / b)
    Animation-skyder-tAnimation-skyder-t-ændretAnimation-skyder-t-animation
  7. Indsæt skyder α som vinkel med standardindstillingerne.
    Animation-skyder-α

    Tarraing fheidhm agus pointe

  8. Scríobh isteach réimse ionchur
    le * pheaca(b(x   t))
  9. Skriv i inputfeltet punktet
    P =(h,f(h))

    Ionsáigh Íomhá

  10. Ionsáigh íomhá, ba mhaith leat a bheith long. Is féidir leat úsáid an íomhá, ar taispeáint ag bun an leathanaigh.
  11. Find midten af bunden af billedet ved at trykke på Lárphointe nó ionad og derefter på punkt A og punkt B.
    1. Is féidir a chur isteach pictiúr a dhéanamh i go leor bealaí.
    2. Má tá cheana féin 2 punkter forneden, ionas gur féidir leat iad a fháil ag clóscríobh an méid seo a leanas sa Cúinne réimse ionchuir[ Image1, 1], Cúinne[ picture1, 2]
  12. Enlarge(Multiplicér) íomhá Multiplicér objekt om punkt med faktor med faktor k ved at trykke på billedet og billedets midtpunkt (punkt C), agus ansin scríobh k.
  13. Drej billedet Rothlaigh réad timpeall pointe ag uillinnomkring midtpunkt med værdien α ved at trykke på billedet (iolrú é) agus ansin an pointe lár (punkt C).
  14. Ionsáigh veicteoir ag baint úsáide as. veicteoir idir 2 pointí Veicteoir idir 2 pointí ved de 2 punkter billedets midtpunkt (punkt C) agus punktet P.
  15. Parallelforskyd billedet vha. uirlis Parallelforskyd objekt med faktorog derefter trykke på billedet og den vektor, a rinneadh níos luaithe.
  16. Folaigh íomhánna agus eile, nach bhféadfaí a bheith le feiceáil
  17. Cuir isteach ina tadhlaí ag baint úsáide as. uirlis Tangenter i punktet P og derefter grafen for funktionen f(x)
  18. Clóscríobh an méid seo a leanas i réimse ionchur
    α = ATAN(f(h))

    Beochan

  19. Nu skal du bare højreklikke på skyder h og vælge ‘Tænd animation’.

 

Pirate Loinge

[wpfilebase tag=file id=12 /]

 

Faigh an feidhmchláirín ar GeoGebratube.org

www.geogebratube.org/material/show/id/59535