Huis 4. Deskundige Lae weerspieëling van die karakter en outomaties gemerk taak

Lae weerspieëling van die karakter en outomaties gemerk taak

Lav spejling af figur og selvrettende opgave

Die volgende verduideliking sal jou wys, hoe om 'n taak te skep, die vorming van ewekansige veelhoeke, word weerspieël in 'n lyn en daarna reggestel.

Metode:

  1. View rooster.
  2. Skjul akser.
  3. Indsæt 4 punkter via inputfeltet.
    A =(Ewekansige Medium[1, 2], Ewekansige Medium[8, 11])
    B =(Ewekansige Medium[4, 7], Ewekansige Medium[8, 11])
    C =(Ewekansige Medium[4, 7], Ewekansige Medium[3, 6])
    D =(Ewekansige Medium[1, 2], Ewekansige Medium[3, 6])
  4. Voeg 'n veelhoek met behulp. Veelhoek knoppie Button - Polygon, wat al 4 punte, as hoeke.
  5. Voeg die regterkant van die veelhoek 'n lyn op die tekening pad gebruik. lyn deur 2 punkter-knappen Lyn deur twee punte.
  6. Steek die 2 punte, wat die lyn. (Højreklik på punkterne og tryk på Vis objekt.)
  7. Spieël polygon1 in die lyn deur middel van. ‘spejl objekt i linje’-knappen Spejl objekt i linje.
  8. Steek die nuwe weerspieël polygon1′ og de 4 nye punkter A’,B ',C’ og D’.
  9. Indsæt af Click-Bokke gebruik. Klikboks-knoppie.
  10. Gee die naam Vis løsning og voeg toe de objekter, som skal bold, hvis løsningen skal bold. Di. polygon1′.
    Vis løsning
  11. Druk “Toepassing”.
  12. Skjul herefter klikboksen.
  13. Indsæt en teks Vha. Voeg teks-knappen på tegneblokken, Where du skriver “Flot!”.
  14. Indsæt en ny text Voeg teks-knappen på tegneblokken, Where du skriver “Stout!”.
  15. Beweeg die de te tekster, SA de ster hen oor hinanden.
  16. Voeg 'n knoppie gebruik. Invoeg knoppie.
  17. Gee die naam “Ny Figur” og indsæt folgende script.
    VælgUsynlig[tekst2, 1, valse]
    VælgUsynlig[tekst1, 1, valse]
    TildelVærdi[f,valse]
    OpdaterKonstruktionen[]
  18. Indsæt en ny veelhoek, som skal være den, som brugerne skal kunne trække rundt på og være den, som raadgewer brugernes “gæt” 'n spejlning. Dié veelhoek hedder polygon2.
  19. Indsæt en ny knap vha. Invoeg knoppie.
  20. Gee die naam “Beheer” og indsæt folgende script.
    VælgUsynlig[tekst2, 1, valse]
    VælgUsynlig[tekst1, 1, valse]
    TildelVærdi[f,True]
    Hvis[A '≟ A'_1 ∧ B' ≟ B'_1 ∧ C '≟ C'_1 ∧ D' D '≟ _1, VælgUsynlig[tekst1, 1, waar,]]
    Hvis[A '≠ A'_1 ∨ B' ≠ B'_1 ∨ C '≠ C'_1 ∨ D' ≠ D'_1, VælgUsynlig[tekst2, 1, waar,]]
  21. Nou moet jy være færdig. Druk “Ny Figur” og forsøg by sætte polygon2 til by være spejlingen van polygon1.

Jy kunne efterfoelgende ændre farverne og tekststørrelser vir polygonerne, knapperne mM.
Skryf iedere. også n forklarende text til, wat brugerne dop Gore.

Sien en aflaai van die opdrag hier:

Geogebratube.org/material/show/id/36171