Mājas Par vietas

Par vietas

Mērķis

Vietnes mērķis ir izplatīt un mācīt skolotājus un skolēnus Dānijā izmantot GeoGebra. Jūs varat atrast atslēgu ceļveži, saites un daži video ceļveži. Viss uz vietas var tikt izmantots mācību un sagatavošana, kā arī kā atsauce uz gala pārbaudi (redzēt. paraugs paziņojums var nebūt iespējams sazināties. Tas nevar būt šeit uz vietas!).

Autortiesības

Jūs varat izlasīt vispārīgus noteikumus par autortiesībām www.infokiosk.dk

Saiti uz saturu un lapas par ggbkursus.dk
Tas ir atļauts veidot dziļas saites uz amatiem vai lapas teksta, tik ilgi, kamēr ir atsauce uz www.ggbkursus.dk.

Kopiere og lave kopi af tekst fra ggbkursus.dk
Tas ir nav tilladt at kopiere hele tekster fra www.ggbkursus.dk til egen eller andres hjemmeside(s) - Pat tad, ja ir atsauce uz www.ggbkursus.dk. Šeit jums ir nepieciešams citēt un atsaukties uz atlikušo rakstu pie www.ggbkursus.dk med et link.

Sazinieties ar mani par atļauju, ja jūs vēlaties izmantot tekstus no šejienes arī citiem mērķiem.

Brug af Cookies

En cookie er en fil, som lægges på din computer eller andet IT udstyr. Den gør det muligt at genkende din computer, og samle information om, hvilke sider og funktioner, der besøges med din browser. Men cookies kan ikke se, hvem du er, hvad du hedder, hvor du bor eller om computeren bruges af en eller flere personer. Den kan heller ikke sprede computervirus eller andre skadelige programmer.

Hjemmesiden her bruger cookies til bl.a. at lave statistik. Dermed kan indholdet bedre målrettes og skabe en bedre oplevelse for brugeren af sitet.

Du kan læse mere om cookies på erhvervsstyrelsen.dk/cookies.

Par

Troels Christensen

Jeg er ansat som adjunkt på læreruddannelsen i Jelling, hvor jeg underviser i matematik. Jeg har tidligere været pædagogisk konsulent i matematik og tysk hos UCL ved Center for Undervisningsmidler (KVV) Vejle un Odensē. Jeg har også været lærer i udskolingen (7.-9. Klase) gada Lukturis Kolding. Jeg ejer og driver bl.a. hjemmesiderne www.lærklokken.dk og www.iundervisning.dk, ggbkursus.dk. Es aizstāvu, ka mācīšanās ir jābūt viegli pieejamai, un, cik vien iespējams bez maksas.